تفاوت میکروبلیدینگ و میکروپیگمنتیشن

آخرین به روز رسانی در اکتبر 8, 2022 توسط مریم قلندری

میکروبلیدینگ ابرو برخلاف میکروپیگمنتیشن ابرو که با قلم و دستگاه دیجیتال انجام می‌شود و ماده‌ی رنگی به لایه‌ی عمیق‌تری از پوست تزریقمی‌شوند و به‌همین‌دلیل طرح ابرو دائمی‌تر است، روشی نیمه‌دائمی تلقی می‌شود. میکروبلیدینگ ابرو به‌دلیلِ ظاهر طبیعی‌ای که به ابرو می‌بخشد وحالت خط‌های مایلی که شبیه موهای ابرو در جاهای خالی ابرو طراحی و کشیده می‌شوند، حالتی طبیعی به ابرو می‌بخشد؛ به‌همین‌دلیل با استقبالفراوان خانم‌های خواهان ابروهای خوش‌حالت در سرتاسر جهان مواجه شده است.

روش میکروبلیدینگ برای طراحی ابرو نسبت‌به میکروپیگمنتیشن دوره بهبودی کوتاه‌تر، هزینه و ماندگاری کمتری دارد و برای کسانی که به‌دنبالطراحی طبیعی برای ابروها هستند، روش ترمیم ایده‌آلی است. دو روش میکروپیگمنتیشن و میکروبلیدینگ برخلاف روش‌های سنتی تتو ابرونیمه‌دائمی هستند و بعد از مدتی حدود دو تا 5 سال (در میکروبیلدینگ حتی کمتر از این مدت یک تا سه سال) کم‌رنگ و بی‌رنگ می‌شوند،به‌همین‌دلیل هر چند وقت یک‌بار نیاز به ترمیم دارند.

بد نیست درمورد روش میکروپیگمنتیشن بدانید که علاوه‌بر ترمیم ابرو و کاربردهای دیگر این روش در امور زیبایی، در امور درمان هم می‌تواناز میکروپیگمنتیشن برای مداوای مشکلاتی مانند ویتیلیگو (بیماری برص یا پیسی) یا اصلاح جای زخم یا کلوئید کمک گرفت. یکی ازمحبوب‌ترین کاربردهای میکروپیگمنتیشن هم اصلاح زخم‌های جراحی پلاستیک یا بازسازی هاله‌ی پستان در موارد ماستکتومی (عمل جراحیبرداشتن پستان در سرطان‌ها و…)، هماهنگ کردن اندازه‌ی هاله و شدت رنگ هاله با سینه است.



مریم قلندری

نویسنده
من مریم قلندری هستم و چندین سال است که به طور حرفه ای در زمینه آرایشگری فعالیت میکنم. در این وب سایت میتوانید نتایج سال ها فعالیت من در زمینه آرایشگری را بیاموزید.

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پشتیبانی
۲۰۱8 © تمامی حقوق این وبسایت اعم از محتویات و طراحی سایت متعلق به استاد مريم قلندری است.